Hörseltest

Var hos öronläkaren idag för att göra hörseltest. Fick bekräftat vad jag redan vet, att hörseln är kass på högra örat sedan förra årets operation. Jag gjorde bara hörseltest idag, ska träffa doktorn på måndag. Gjorde också tryck-test för att se hur bra trycket är på trumhinnan. För ett år sedan var där noll tryck på högra trumhinnan (eftersom den var så indragen) men nu är där tryck fast kurvan ser annorlunda ut än på vänstra örat. Undrar om det är p.g.a hålet i mastoidbenet som de borrade, men antar att jag får höra om det också på måndag.

Annars har det varit en rätt meningslös dag. Fick vänta alldeles för länge hos doktorn, sen sov jag bort hela tågresan till Sydney. På kontoret hade jag två timmar innan kvällens föreläsning som spenderades nånstans i den virtuella världen, var vet jag inte. Gå på föreläsning och sen se en film på vägen hem. Så föga produktiv men hoppas på bättre resultat imorgon.

Och lika meningslös som dagen varit, lika meningslöst var det här inlägget!

Leave a comment

Filed under Om allt och inget

Leave a Reply

