Middag med svenska skolan i Sydney

Har precis kommit hem från middag med Svenska skolan i Sydney, där jag blev avtackad med nedan fina Kosta Boda-fat! Det var många fina elever och kollegor under åren och mycket i mitt hem som påminner mig om dem dagligen. Min fina tekanna, mina te- och kaffekoppar, halsband och nu mitt fina fat, för att nämna några!

Ska gå och lägga mig och titta på Bitchkram innan jag somnar. Imorgon är det lördag och jag tänkte jag skulle jobba i trädgården hela helgen men vi får väl se vad vädret säger.

image

Leave a comment

Filed under Om allt och inget

Leave a Reply

