Den stora filosofen Charlie

Den stora filosofen Charlie kom ikväll till slutsatsen att öronvax måste vara potatismos som man äter, som sen går upp i örat…

Jag var ju hos örondoktorn idag. Hörsen var tydligen inte så värst mycket sämre än innan operationen, men något. Om jag vill så finns det möjlighet att sätta in nån mekanism bakom örat, men jag är inte intresserad av det än. Som jag sa till honom så är det värst när jag är ute på nattklubb, och hur ofta händer det på en skala?

Annars städade de bara ur håligheten, berömde mig för att jag sköter om det bra och sa till mig att vi ses om ett år. Charlie har för övrigt varit övertygad i ett år att jag haft tandtroll i örat och det är därför som jag opererades. Lång historia, men för att förklara för henne innan operationen förra året vad som hände, så använde jag liknelsen med hål i tänderna. Att doktorn ska in och borra bort tandtrollen, fast i örat/skallbenet. Och de där tandtrollen har fastnat. Tandtroll är för övrigt ansvariga för det mesta elände i vår familj som är kroppsrelaterat: öron, tänder men man har också många tandtroll i håret om det är tovigt.

bye bye….

Leave a comment

Filed under Om allt och inget

Leave a Reply

