Till Erika och Ante

Tänkte bara visa mitt fina apelsinträd som jag fick av Erika och Ante när de var här! Det är trädet till vänster. Till höger är mitt citronträd som är ett par år äldre än apelsinträdet. I jämförelse med citronträdet ser apelsinträdet litet ut, men det har växt jättemycket sedan jag flyttade ner trädet till andra sidan trädgården för ett halvår sedan.

Och när vi ändå var inne på återvinning, så glömde jag så klart mina stuprör som ni ser i bakgrunden. Jag sågade jack i dem, tryckte in, täppte igen botten, fyllde med jord och hängde upp dem på staketet som planteringsobjekt!

image

Leave a comment

Filed under Om allt och inget

Leave a Reply

