Mysig helg

Image

Igår bjöd Charlie ut mig på frukost! Hennes pappa sponsrade och medan han var och surfade var jag och Charlie på cafe och åt. Jag åt fruktsallad och Charlie pannkakor, på ett jättemysigt cafe vid havet. Charlie tog med sig sitt staffli, målarduk, penslar och färger på eget initiativ och satt sen och målade medan vi åt och mös. Efteråt lekte vi tagen bland de stora vita cementblocken. De är från andra världskriget och syftade till att stoppa japanska stridsvagnar från att köra iland.

På kvällen kom Ben på besök och åt tacos med oss. Ben sov över så att han och Jono kunde åka och surfa i morse klockan halv sex. Charlie ville först att Ben skulle sova inne på hennes rum på golvet, men när hon fick höra att han snarkar så ändrade hon sig så han fick sova i arbetsrummet.

Nu ska jag jobba vidare. Har fått en ny tjej i mitt kontor. Varje gång jag kommer hit så har hon satt A/C’n på 32 grader!!!!! Sen sitter hon i tjock luvtröja och jeans vid sin dator. Jag fattar ingenting, utan bara sänker värmen med en gång till 24…

Image

 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Leave a comment

Filed under Om allt och inget

Leave a Reply

