Höst

Nu kommer hösten till Wollongong. 18 grader dagtid och 13 grader nattetid och regn.

image

Fast nästa vecka blir det runt 25 grader igen!

Idag blev jag stoppad av polisen på vägen hem på blåskontroll. När den unga polisen såg mitt körkort frågade han om jag var norsk. När jag sa att jag var svensk försökte han allt stajla till sig och impa med sin svenska. Sen fick jag räkna till tio i blåsmeckapären – på svenska!

Nu ska jag gå och sussa och fundera på vad jag ska bjuda på för mat på min middag på söndag.

Leave a comment

Filed under Om allt och inget

Leave a Reply

