Femårskalas hos nana och farfar

image

Idag har vi haft kalas hemma hos nana och farfar. Nana gick och bröt armen häromdagen (igen) men med gemensam insats av henne, mig och charlie så fick vi till en tårta i alla fall, en fjärilstårta på charlies beställning! God var den faktiskt också…Annars är allt bra här. Vi har inte kommit över jetlagen än. Första morgonen vaknade vi kl. 02, andra morgonen kl 03, sen 04 och idag 4.30. Det var bara första dagen (när vi var uppe kl. 2) som vi sov middag annars försöker vi hålla oss vakna. Igårkväll lyckades vi hålla oss uppe till 20 men vaknade liktusan kl. 4.30 idag. Så charlie var jättetrött när vi åkte hem från nana i eftermiddag vid 16-tiden och somnde i bilen och har sovit som en stock sedan dess. Det bådar tyvärr inte så bra, men jag försöker ‘go with the flow’ och sova när hon sover och inte oroa mig för mycket. Mitt jobb är ju flextibelt, jag kan jobba lika bra kl 4 på morgonen som 11 på förmiddagen, plus att jag ju snart ska åka tillbaka till Sverige igen…

Med andra ord ska jag gå och sova nu, kram!

Leave a comment

Filed under Om allt och inget

Leave a Reply

