En helt vanlig onsdag

Sitter på tåget till Sydney för att gå på möte. Åker hela långa vägen för ett möte som jag är osäker på om jag har något att bidra till…jaja, skit samma.

I helgen ska vi iväg och campa! Var och köpte tre nya camping stolar och en riktig isbox (som kylväska fast håller kylan i minst 4 daga). Vi åker inte långt.  Charlie har surfskola på lördag morgon och innebandy på söndagkväll. Så vi ska campa vid ‘the farm’ där surfskolan är. En alldeles underbar strand. Tänkte jag skulle bättra på mina surfkunskaper ockdå, nu när min femåring är bättre på det än vad jag är.

Annars känns det inte som om jag gör mer än pluggar och jobbar. Sitter konstant vid min dator, men ändå känns avhandlingen inte närmare. Det dyker hela tiden upp massa saker emellan som tar tid, presentationer, publikationer. ..

Ska snart byta tåg in the gong, ska införskaffa mig en coffee to go…

Tänker på mormor idag som ska operera höften. Så glad för att hon äntligen ska slippa ha ont och kunna promenera som hon alltid gjort.  Snart är det bättre mormor!!!!

Leave a comment

Filed under Om allt och inget

Leave a Reply

