Huja sikket projekt…

Sitter här och pusslar ihop en avhandling. Kapitel 4 och 6 är nästintill klara. De är totalt drygt 28 000 ord! Totalt ska jag ha mellan 80 000-100 000 ord. Håller på med kapitel 5, som jag länge skjutit åt sidan och ignorerat. Ett jobbigt och svårt kapitel, jag har inte riktigt en klar föreställning om hur det ska formas. Så nu skriver jag fem minuter, sen blir jag distraherad. Sen skriver jag fem minuter till, sen gör jag kaffe. Jag ska inte tråka ut er med detaljer om innehållet i kapitlena.

Nu ska jag skriva fem minuter till, sen ska jag dammsuga =)

Leave a comment

Filed under Om allt och inget

Leave a Reply

