Idag var Charlies avslutning på Surfgroms. Hon har gått i surfskola hela veckan, varje dag mellan 9 och 15. Haft hur kul som helst. Pappa har tagit henne eftersom jag jobbat, men idag på eftermiddagen kom jag ner för att se på.

image

image

För övrigt har både hon och jag conjunctdivitus, eller pink eye vad det nu heter på svenska. En ögoninflammation som smittar som attans. Vaknar på morgonen med ögonen igenklistrade med var. Skitäckligt! Min är värre än hennes så jag har börjat med antbiotika. Häromkvällen var Challes ögon ömma så hon låg i sängen med gurkor och ljudbok.

image

Igårkväll var vi ute och åt middag med svärföräldrarna, jonos bror Greg och ett kusinbarn (14-årige Harrison). På väg hem efter middagen sprang vi på ett folktomt tivoli så vi passade på att åka karusell =)

image

Glad sommar på er =)

Leave a comment

Filed under Om allt och inget

Leave a Reply

